RiRi22 Relaktaz benim 3,5 sene önce yapandan üretenden Allah razı olsun diye diye kullandığım, çoklu besin alerjisi olan bebeğimi kurtaran tek şeydi. Hiçbir katkı içermiyor. İçerisinde sadece laktozu parçalayan enzim var. Bebeğiniz bunu zaten üretiyor ama az üretiyor, benimki de öyleydi. O yüzden anne sütünü bile sindiremeyip acılar içinde kıvranıyordu. Sorunu bulduysanız ne mutlu. Merak etmeyin asla bağımlılık yapan veya metabolizmaya negatif etkisi olan bir takviye değil. Zamanla zaten gerekli enzimi kendisi üretiyor olacak. 2,5 saatte bir emzirmek zorunda değilsiniz. Her emzirmeden 5 dk önce 2 damla vermeniz yeterli oluyor. Ama bunu sınırsız yapmıyoruz tabi ki. En azından 1 saat civarı bir ara verirseniz daha iyi olur.