Beydos Diloo54 Duygularıma tercüman olmuşsunuz 🥹 bende ctesi 40 haftalık oluyorum kızım tam 40da geldi bunda da öyle gelir diye ümit ediyorum 🥰
Minnos_23 Sancım var diye kontrole gittim kızlar 1cm açıklık varmış nst de sancı çıkmadı eve gönderdi evde bekle dedi sancın devam ederse akşam tekrar gelirsin dedi
Diloo54 @NKaratk çıktım canım bebek kanala yerleşmiş nst de de baya sancım çıktı gelmek üzere diyor bugun yarın gelir dedi beklemedeyiz bakalım🙈