Yarın 40. Haftaya giriyoruz yolun sonu tabi bende hiç sancı vs. Yok ama😂 inanıyorum bu günlerde ansızın vuracak bekliyorum 🙈 inşallah sağlıkla kavuşurum oğluma❤️ sabah kontrolum var bakalım ne diyecek doktor sezeryan da başım üstüne yeterki sağlıkla kavuşayım ama tabi ki normal doğurmayı gönülden istiyorum. Hakkımda hayırlısı olsun hamilelik bitiyor içim buruk ama bu sevda bambaşka onun kokusunu içime çekeyim gerisi önemli değil🥹 sizler ne durumdasınız benimle aynı haftada olup bekleyen varmı🫠