Masal_derin Kadının kan grubu negatif ise uyuşmazlık olur ben 0 negatifim eşim A pozitif uyuşmazlık bizde hatta iğne bile yaptırdım
Zzehra Masal_derin kan uyuşmazlığı iğnesini kaçıncı haftada yapmıştınız acaba kanama probleminiz olmuşmuydu
Sryilknr Depresif_polyanna benimde orh(+) eşimin abrh(-) bizde de şuan kan uyuzmazliğı var diye korktum
Merveprms Canım ben 0- eşim A+ bizde rh uyuşmazlığı var bu daha riskli bi uyuşmazlık iğne gerektiriyor. Ama bi de ABO uyuşmazlığı diye bi uyuşmazlık var onu araştır istersen hangi gruplarda oluyor diye. Ama rh uyuşmazlığınız Yok yani iğne gerektircek bi durumda değilsiniz