Yarenn24 açıkçası bu tarz şeyler anne ve baba evi hariç kimsede tutulmuyor. Çöpe gidiyor. Yani bizler de zamanında aldık mevlutlerde ama bir süre sonra çöp oldu gitti. Bu yüzden ya cicek, mesela yukarıdaki biri yapmış harikaydı, ya bir soda kapağı açacağı ya da şeker, çikolata olabilir diye düşünüyorum. En azından işe yararlar ya da yenililirler. Ben mevludumde yapacağım ama muhtemelen soda açacağı şeklinde yaparım. Kalpli falan yapanlar var bence çok hoş. Hatta benim buzdolabımsa var hala kullanıyorum. Üzerine istediğini yazdırabiliyorlqr