babyandmomy__ Nurcan_2021 bende böyle yapmayı düşünüyorum gün tabağı gibi sarma börek yaparım bide minik hediyelikler daha güzel geliyor bana hastanede zaten kimseyi ağırlayacak gücüm olmaz sanırım 😂
Girlmama Yarenn24 Biz tavşanlı modelde anlaştık üstünde Dora yazacak lavanta kokulu ve bebeklerin cildine de uygun
Girlmama M-g2118 kullanışlı bişey olsun istedim millet bir zaman sonra çöpe atıyor bende dahil köpürttükçe bizi hatırlarlar en azından böyle
Sazenin nununundunyasi arkadaki küçük prens ayrıntısı vee benim de oğluma Kerem ismi koyacak olmam 🤩 bayıldım ✨️
nununundunyasi Sazenin ahh çok güzel olmuş bu tesadüf 🥹 bizim temamız küçük prensti sağlıkla gelsin Kerem 🩵
Lavin97 Kubra_811 merhaba etiketi nerde yaptiracaksaniz eger sakincasi yoxsa bende kendim yapmak isterim
Kubra_811 Lavin97 Ben düğünüm zamanında her şeyimi kendim yapmıştım. Instagram‘da Yaren davetiye diye bir sayfa var onlar yapıyorlar ayrıca Trendyol‘da da var oradan sipariş verip yapıştırmayı düşündüm
Nurcan_2021 Yarenn24 sağlıkla sıhhatle kucagınıza alın inşallah 🙏sağlıkla sıhhatle hayalini kurduğunuz ne varsa yaşatsın rabbim 🙏🌸
Betul-31 Yarenn24 Bulutlu kapı süsü yaptırtım. Yine bulut şeklinde magnet yaptırdık sadece üzerinde hoşgeldin Hayal Aden yazıyor. Tarih sonra belli olduğu için tarihsiz yaptırdık. 17 Ocak ta kucagımda inşallah🥰