gamseliii aspenkarmenn evet o da aklıma geldi doğru söylüyorsunuz virüsler kol geziyor doktor misafir kabul etmeyin dedi vs. Şeklinde söylenebilir. Kırılan da kırılsın allah korusun neler duyuyoruz
gamseliii Namesiz6 ben de asla ama asla dokunmam zaten ödüm kopar biyerine bişey yapıcam diye🤷♀️ Benim kendi yaşıtım yakınlarıma çok rahat söylerim, elletmem de ama işte bazı insanlar var lafı başka yerlerinden anlıyorlar
Guzelanne56 gamseliii evet gerçekten özellikle kış bebeklerini korumak gerekiyor o bebeğin 40’ı çıksın bir toparlasın ondan sonra zaten görmek isteyen görür
irem4_rc gamseliii Kesinlikle sen harici kimse öpmesin o kadar hastalık var sadece bir uçuk yüzünden küçücük bebekler yatağa bağlı kalıyorlar bunu net bir şekilde dile getir