Merhabalar. 30 haftalık gebeyim. İnternette o kadar çok gelen misafirlerden hastalık kapan bebek hikayesi gördüm ki, şuan elimden gelse eşime bile öptürmem.
Annem yanımda kalacak 1 ay boyunca, fakat ona da anlatamıyorum mesela alt komşum kapıya gelirse nasıl geri çevirecekmiş ı da ona dertleniyor. Sizce arkadaşlara, komşulara ve uzak akrabalara bu kibar bir şekilde nasıl söylenir? 40 günden önce misafir kabul etmek istemiyorum.
Ve kayınpederim yurt dışında yaşıyor, uçak yolculuğundan gelecek bebeğim doğunca. Öpmemesi gerektiğini eşim söyledi fakat asla dinlemiyo ben öperim banane falan diyor. Kabalık etmek istemiyorum ama ben giricem araya en son. Tavsiyeleriniz var mıdır?