prensesannesi-01 Fatmaaaa41 sabah ilk idrar ile yapabilirsiniz şuan ne hissediyorsun gebeliğe dair belirtin var mı
prensesannesi-01 Yasmncm ben üç gün üst üste kaset test yaptm hep negatif çıktı biliyorum erken yaptm ama meraktan. Amin canım
prensesannesi-01 Ark göğüslerimde bı ağrı sızı yok şuan adet öncesi de olmaz normalde bende. Sadece adet sancısı var belim ağrıyor bide
Ark prensesannesi-01 kaç gün kaldı adete inşallah gebeliktir çok benziyor belirtiler adetle gebelik ayırt etmej zor
Fatmaaaa41 prensesannesi-01 belim ağrıyor adet olacakmışım gibi. Ama hamile olduğumu düşünmüyorum ya içimde öyle bi his yok. Ya da testler hep negatif çıktığı için umutlandırmıyorum kendimi
prensesannesi-01 Fatmaaaa41 yaa bende 20 dk önce adet oldum bu ayda olmadı umarım Şubat ayında ikimizde gebelik haberini alırız aminn