prensesannesi-01 Kızlar ya yarın çatlamanin üzerinden 12 gün geçmiş olcak çatlama sayarsam yarın 13. Gün kaset test yapsam doğru sonuç alır mıyım yoksa bekliyimmi dün kaset test yaptm negatif çıkmıştı
prensesannesi-01 Yasmncm Edizhr ya elimde erken gebelik testi yok yarın alıp cuma günü deniyim o zaman inseAllah. Nedense sanki adet olacak hissi var hiç gebe oldugumu hissetmiyorm nedense
prensesannesi-01 Kızlar hu hu benim gibi test yapıp daha sonra pozitif gören oldu mu gebe anneler nerdesiniz
Ark prensesannesi-01 2.gebeliğimde 3 gün adet geçti negatif 4.89 cikti 2 gün sonra beta artti düşük oldu ama geç döllenmeyle tuttu ilk gebeligimi de 2 gün adet geçti erken gebelik testinde aşırı silik olarak görüp kan verdim
Yasmncm Tabiki gördük canım gününden önce negatif çıkması normal sen adet gününü bekle istersen hayırlısı olsun hakkında
prensesannesi-01 Yasmncm canım bende aslında adet günümü beklemek istiyorum negatif görünce insan üzülüyor
prensesannesi-01 Yasmncm sabırsız davranıyorm aslında istesem beklerim de hep bı merak salıyor beni test yap yap diye dürtüyorlar sanki beni 😀😀
prensesannesi-01 Ark yani insan geçte öğrenebiliyo. Ben kızımda yumurtlamadan sonra 13. Gün test yaptım pozitif çıkmıştı adetimede 5 gün vardı bunda da yaptım bir umut belki çıkar diye ama negatif çıktı
prensesannesi-01 Ark ah ah umarım test yapar pozitif görürde şoka girerim sevincten. Ama nedense adet olacam hissi var adet sancısı çekiyorum şuanda
Fatmaaaa41 prensesannesi-01 adet günün ne zaman ? Seninle yumurtlama ve çatlama günümüz aynı. Benim adet günüm bugün yani 9 Ocak
Yasmncm prensesannesi-01 bende adete 6 gün kala erken gebelik testiyle öğrendim sabırsız olman çok normal 💖 Allah nasip eder insallah
Ark prensesannesi-01 çok yakın belirti bende gebelikten ayıran belirti direk göğuslerim büyüyordu gebeliği buradan ayirt ediyorum hassasiye oluyor ama buyümüyorsa yok bu ay diyorum
prensesannesi-01 Yasmncm ben üç gün üst üste kaset test yaptm hep negatif çıktı biliyorum erken yaptm ama meraktan. Amin canım
prensesannesi-01 Ark göğüslerimde bı ağrı sızı yok şuan adet öncesi de olmaz normalde bende. Sadece adet sancısı var belim ağrıyor bide