Ay sonunda düşüncemi paylaşabileceğim bir post😂 insanlar mesela eşiyle annesiyle kayınvalide kayınbabasıyla vs sorunlarını paylaşıyor. Altına kendi eşini övenlerden ( ay benim eşim asla bana bunu yapmaz beni çok sever gibi) nefret ediyorum gerçekten bu cidden manyaklık gibi gelşyor bana 🙃 ya hu karşında ki senin mutluluğunu dinlemeye tahammülü var mı bakalım demi ama