seyma0661 Bus-ra590 evet 20den sonra düzenli kullandım göbek altımda birkaç çatlak oluşmuş yapısal bence tamamen. Yine de kullanmaya devam edicem ama
Bus-ra590 seyma0661 yapısal olduğunu düşünüyorum bende. Doğumdan sonra da geçebilir kullanmaya devam edin
Mine-pzn Beybyi bir kardeş tavsiyesi hakiki zeytinyağı sürün her akşam yatmadan önce ben kızımda kullandim dogumdan sonra cildim genç kizligimdaki gibi kaldi kızım şuan 2 yaşında ve şuan 5 aylık hamileyim yine hakiki zeytin yağı kulaniyorum hiç bir krem veya çatlak kremi kullanmama rağmen cildim bebek gibi şiddetle öneririm 🤗
seyma0661 Mine-pzn maalesef eltim de sadece zeytinyağı sürdü ve karnı harita gibi olmuş. Bence tamamen yapısal çatlayacağı varsa çatlıyor
ykaya18 Bende de oluştu ama çatlaklarınız kırmızı, daha beyaz olmamış engelleyebilirsiniz. Bakın bu yağ çok iyi geldi bana. https://ty.gl/og70ih4p4ybm6
Mine-pzn Fatmayarennn benim göbeğimde normalde de az vardi öncesinde lazer uygulamistim kalmamıştı tüylerim yağdan sonra tekrar geri çıktılar ama ekstra çıkmadı catlaktan daha iyi lazer tekrar olabilir insan ama çatlak tedavisi zor ben bunu göze aldım
Gulbahar- Valla kızlar bende çatlak kremi alıcaktım eczacım abla alma gerek yok işe yaramaz bunlar ya badem yağı yada vazelin kullan dedi 3.ayımdan begri vazelin kullanıyorum şuan 34. Haftaydayım şükür hiç çatlagım yok ama dogumda olursa bilmem
T-aksoy Kakao yağı Argan yağı Badem yağı Mango yağı Marula yağı Hindistan cevizi yağı Bunlardan yaptığım karışımla hiç çatlağım olmamıştı
Mine-pzn seyma0661 belki düzenli kullanmamıştır ben bekarken yengem kullaniyordu ondada hiç oluşmadı ordan aklimda kalip uygulamistim bilemem artik bizde oluşmadı
Ftmnnr seyma0661 başından beri sürüyordum 30 uma girdiğim gece de yağ sürüp yattım gece lavabo için kalktığımda catladiimi gördüm şok oldum bı gece bile olmadan catlamisim☹️
babyandmomy__ Beybyi biooil işe yarar gebelikten dolayı henüz çatlağım yok ama bekarken çok kilo aldığım dönemde iç bacaklarım aşırı çatlamıştı mosmordu biooil ile geçti sonra pilatesle sıkılaşmaya başlayınca neredeyse kayboldu
Mrvsmt2502 Beybyi canım benim çatlak oluşmaması için hücre yenileyici özelliği olan bir şeyşer kullanmalıydın bebe yağı sadcee nemlendirir.