MelodyFairy Ben de açıkçası ilk evlendiğim zamanlarda çok yaşadım oluyormuş zaten o zamanlar dediğim gibi bu kremi Fitili kullandım Çok şükür bitti o dönemde bazen doktora gitmeden de kendim eczaneden aldığımda oldu tabii ki de yine doktoruna git Her ihtimale karşı mantar hep olur biz kadınlarda normal tabi can sıkıcı bir durum