MelodyFairy Reglim bitti bugün ama beyaz süt gibi akıntım var biraz . Mantar mı acaba kadın doğuma gidemiyorum eczaneye gitsem krem fitil bir şey verebilir mi reçetesiz ?
dmom26 MelodyFairy vermezler canım mantar kaşıntı yapıyorsa travazol al çok iyi geliyor ya da ince beyaz başörtüsünü sıcacık ütüyü bas koy bütün iltihapı kaşıntıyı alıyor
Musilk-1 MelodyFairy benim bildiğim alttan muayene vajina dan örnek alıp ne olduğunu anlıyorlar ona göre veriyorlar eczaneden alınır fakat geçici çare olabilir belki
zey-nep11 MelodyFairy hayır kuzum o vajınanın kuru kalmadıgını gosterıe kokmuyorsa kasıntı yapmıyorsa yanmıyorsa korkma gebelık olmadan oncede bende cok olurdu çok normalmiş korkma bol su iç 💋❤️
Bus-ra590 Nioli yağı da deneyebilirsin çok önerdiler kullanacağım bende koku için. Mantara ve kaşıntıya da iyi geliyormuş
MelodyFairy Bus-ra590 Ods aklımda ama fitil olsa daha etkili olur diye düşündüm ben Yarın önce bir eczaneye sorayım duruma göre de yağı alayım
Bus-ra590 MelodyFairy tabiki doktora görünmekte fayda var ek olarak o yağı da kullanırsanız geçer inşallah
MelodyFairy Bus-ra590 şuan gidecek zamanım yok maalesef ama sipariş ettim gelir gelmez kullancam nioli yağını
Bus-ra590 MelodyFairy bende bugün eczaneden aldım kullanıcam bide doktorum fitil verdi koku için gittim ben
Zumra-nur46p Canım psikolojik mi bilmiyorum ama tiens airiz pedler var yüzde yüz pamukluymuş ben ondan aldım kullanıyorum bana iyi geldi sanki akıntım olmuyor koku fln da yok
GirlandBoy_Mom MelodyFairy süt kesiği gibiyse mantar oluyor canım travazol çok iyi geliyor her ay yaşayan biri olarak tecrübeyle sabit inan🥰
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom kuzum bu dediğim krem fitil tamamen bitiriyor travazol tekrarlatıyo bazı doktorlar önermiyo diye biliyorum 💚
Burnosunn_annesi MelodyFairy geçmiş olsun bunu yaşadığımda çok iyi gelen krem ve fitil kesinlikle zalain çok şükür komple bitiriyo eczacınıza danışın 🖤
GirlandBoy_Mom MelodyFairy tamamen kesilmesi için fitil en etkilisi canım Doktor’um bana 3 tane fitil veriyor 2 ayda bir tekrarlıyor çünkü