bayda1 Feyzfeyza bildiğim kadarıyla bu ilaç ile ya hamile kalıyorsunuz yada regl düzene giriyor zaten. Yani o ay hamilelik gerçekleşmediyse regl düzeninizi oluşturmaya yardımcı oluyor bu sebeple gününde regl olmuş olmalısınız.
bayda1 Sena1359 Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 😊
Feyzfeyza Gks_01 doktorum reglnin 3. Gününden 9. Güne kadar kullan dedi ve buna 3 ay devam et hamile olmazsan gel dedi iğne demedi hiç
Gks_01 Feyzfeyza ben de 5. Gğn başlıyorum 5 gün kullanıp bittikten iki gün sonra alttan bakıyor yumurta boyutuna ilişki tarihi veriyor . Kist oluşturabilecek ilaçlar bunlar bence başka bi doktora görünün boşuna kendinize zarar vermeyşn
fgnzc Feyzfeyza Ben de kullandım kalmadım ama kullandıktan sonra doktor çağırdı kontrol için Benimki hem çok fazla büyümüştü çatlamıştı zaten sorun eşimdeydi