Merhaba, bende de pcos var ve doktorum letu kullanmamı söyledi. İlk ay 5 gün ilaç içtim ve sonrasında doktor yumurtalar da büyüme olup olmadığına bakmak için muayene etti. Büyüme olduğu için bana tarih verdi ve bu günleri değerlendir dedi. Çatlatma iğnesi vs kullanmadım ve çok şükür ilk ayda gebeliğim gerçekleşti. Ümitsiz olmamanınızı öneririm ve doktorunuzun tedavisine güvenin. Herşey gönlünüzce olur umarım 😊