Canım korkutmak gibi olmasında doktora git bence. Benimde 7. Haftada senin gibi oldu belirtiler gitmişti meğersem kalp atışı durmuş kürtaj oldum. 😔 umarım seninki öyle değildir herkesin gebelik dönemi farklıdır sonuçta. Ama buraya kadar yazıp sorduğuna göre kafana takılmış bu durum ben yerinde olsam kontrole giderdim mutlaka