1prensesannesi01 Kızlar iyi akşamlar 8 haftalık olduk tam bugün ama tuhaf bir şekilde tüm belirtiler kayboldu normal mi bulantım vardı geçti kasıklarda ağrı vardı geçti meme hassasiyetim vardı baya azalmış durumda
Burnosunn_annesi 1prensesannesi01 bu haftada cok oluyor dikkat edin tabi ki kanama vs olmasın sıkıntı olmaz inşallah hormonlarla alakalı bazı haftlarda oluyo normal☺️
anneoluyorumm13 1prensesannesi01 Çok şanslısınız ben 11deyim bulantı iştahsızlık kasık bel ağrısı gün sayıyorum geçsin artık diye
Cozdmr 1prensesannesi01 tam benimde 8.haftada gitmişti herşey. Ne meme hassasiyeti ne ağrılar. doktora gittim bi problem yoktu. Genelde bu zamanlarda gidiyor normal gibi.içiniz rahat etmezse bi doktorunuza danışın tabi 🌸
1prensesannesi01 Burnosunn_annesi kanama yok ama 2 gebeliğim bu benim bir anda tüm belirtilerin kaybolması garip geldi
Burnosunn_annesi 1prensesannesi01 olur normal inşallah daha rahat devam edersin bende 13. Haftamdayım devam ediyorum önceki haftalarda bende senin gibi dedim belirtim yok vesvese yaptım ben prilam içiyordum o gün içmedim dedim acaba neden aman Allahım o gün öldüm mahvoldum meğer ilaç hafiflemiş🤭😅😅
Buket9596 Benim kasık ağrılarım da o civarlarda gitti ve bulantı meme hassasiyeti gelip gidiyor. Bir sorun yoktur inşallah diye düşünüyorum dert etmeyin bence 12+3 şuan benim.
1prensesannesi01 Ya kızlar benim ilk gebelik de böyleydi ama bir tane kürtaj olunca insan korkuyor zaten kusmam hiç olmadı ama iştahsızlık vardı o geçti Bi anda yiyorum şuan da bulantı yok falan meme hassasiyeti çok azaldı ne bilim korktum
Burnosunn_annesi 1prensesannesi01 korkma Rabb’imin izniyle bişey olmaz ama için ahat etmiyorsa kötü tecrübede yaşamıssan bir doktora acile görün baksınlar
Burnosunn_annesi 1prensesannesi01 kuzum bide denk geldim başka postta Van’da detaylı sormuşsun ben Lokman hekim hayat hastanesine gittim Gürcan hocaya gitmiştim cokta memnun kaldım tavsiye ederim zaten perinatoloji😊
Donaldvetomris 1prensesannesi01 çok normal çoğu hamilenin 7 ve 8. Haftalarda belirtileri kaybolmaya başlıyor benim de 7 de kayboldu zaten tek göğüs hassasiyetim vardı 23.haftamdayım belirtisiz devam ediyorum 💐
1prensesannesi01 Burnosunn_annesi Ay çok teşekkür ederim canım benim Hakkari çukurca da yaşıyorum inanır mısın burda hayat o kadar zor ki hiç bir şey yok Bi kadın doğum bile bu sene geldi düğün 😓
Burnosunn_annesi 1prensesannesi01 küçük yerlerde cok zor sen bu doktora bak cok memnun kalırsın inşallah çok şükür ben ilk gebeliğimde gitmiştim ilgili herşeye bakıp rahatlatıyor insanı fiyat olarak yükselmiştir malum zamlar ama hakediyo detaylı en önemli şey gebelikte