deryaayucee
Ben ilac kullancaktim ve doktor evliyim diye yazmadan once beta istemisti, beta 2 cikmisti. Doktor negatif diye ilac yazmisti ve kullanmistm. Meger betam 2 oldugunda ben hamileymisim, bir diger doktora sordum negatiftie hamile degilsindir diyo ama son adet tarihinden hesapliyolar ve 2 ciktigi zaman hamileyim. Yani bence hamile olabilirsiniz 2 3 gun sonra tekrarlayin kan testini.