Kızlar adetim biteli 1.5 hafta oldu ama normal adetim gibi olmadı sanki, aslında kırmızıydı ama az oldu gibi. Bir de bitince pembe akıntım oldu az vs. Bende şüphelenip bir bakmak istedim. Dün sabah idrarda silik çıktı ama sonuca 1-2 saat sonra baktım. Bugün akşam da kan verdim 6 çıktı. Var mıdır sizce? Yani adet yerine üstüne görme olsaydı beta daha yüksek çıkardı sanırım ama bilemedim.