efgoksen Gizem1504 yarın öbürgün anca tek almıştım malesef , adet olacakmış gibi hafif batmalar var cok az açık kahve akıntım geldi
Aleyna_1634 efgoksen bence çok damlattin diye öyle olmuş test bozuk değil hatta bence hamilesin teste iyice bak ikinci çizgide var yine sen testi tekrarla
efgoksen Deletedmom_121 deneyeceğim evet ama çok yoruldum , 2-3gün önce after10 markalı testtede silik çizgim vardı yalancı pozitiftir bilinmedik marka diye bunu aldım buda yalancı pozitif çıkarıyor ama hep bi umutla alıyorum işte
Elcin-Meryem efgoksen son halini atarmisin daha yeni idrar gitmeye baslamis bu yuzden boyle reng dagilimi oluyor