akidesekeri Elifcelk sanırım bu durum doktordan doktora değişiyor. Arkadaşım ile aynı hastanede farklı doktorlara gidiyoruz onun doktoru 34te başlattı. Ben 35te başladım
1453037 Benimde ikiz gebelik 35+2 olduk bugün muayene oldum daha hiç girmedim nstye haftaya cuma muayenem var ne olur artık bilmem belki haftaya gireriz
akidesekeri tomrisinaannesi ilk nst de uyanıktı. İkinci nst de uyuyordu. Karnıma dokunduk ettik ama yok. Oralı bile olmadı. Nst bitti doktorun odasına girmeyi bekledim yanına girdim çıktım yolda ayaklandı 😃
gamzeoktay seyma0661 ben Bugün kontrolüm de girdim çok hareketli oldukları için kalp atışını yakalamak biraz uzun sürdü ama bi sıkıntı çıkmadı şükür 33+4 gün verecekmisinjz dedim doktoruma 37 38 bakarız diyo nasıl gideceğim o haftalara bilmiyorum şimdiden durumlar vahim 😊
gamzeoktay seyma0661 evet ilkinde sezeryanda oglum biraz geride kalmış 2 hafta sonra gel bi bakarız dedi