Anonim16 32.haftada doktorum artık her hafta nst gir dedi, ikiz gebeyim. Geçen hafta ilk defa girdim bebekler aşırı aşırı haraketlendiler, stres oldular sanırım. O yüzden bu hafta giresim yok ama girmeyincede yanlış mı yaparım korkusu var 🫥
minikbebegim06 Anonim16 doktor ne dediyse onu dinleyin bence zararı olsaydı ya da strese soksaydi girmenizi istemezdi
mihraninannesi02 Anonim16 bizde 33 haftalığız bize de her hafta dedi doktorumuz gideceğiz bizde artık 🥲
gzm_42 Anonim16 ikiz oldukları için muhakkak gir canım nolur nolmaz bende sürekli her hafta girdim tek yumurta ikizleriydi şuan 3 aylıklar yanimdalar elhamdülillah
1evremti Anonim16 34+4 haftalık gebeyim 15 günde bir nst’ye giriyorum bebeğimin erken doğum riski var ciğer geliştirici iğne oldum haftaya tekrar nst var. son haftalarda nst gerekli diye biliyorum ama benim doktorum durumuma göre ayarlıyor her doktor bir değil galiba ☺️
Anonim16 minikbebegim06 tedirgin oldum bende ama bayağı hareketlendiler, hatta ilk hemşire bayağı uğraştı yakalayamıyorum dedi, başka biri geldi sonra o taktı
minikbebegim06 Anonim16 benim kızımda öyle çok hareketli sabit yattığımız için daha çok hareket ediyorlar birde sizin ikiz riske atmayın gidin bence
mihraninannesi02 Anonim16 bugün girdim ilk defa 33+3 üz ikiz değil benimki ama şimdiden başlattı bilmiyorum ☺️ nst den anlıyorsanız bir şey paylaştım şimdi ona bakar mısınız 🥰
bengonca Benim de ikizlerimde öyleydi. Birini yakalasak ötekini yakalayamıyorduk sjsjjsjs şimdi siz söyleyince aklıma geldi çok komik oluyordu. Ama mutlaka mutlaka girin
seyma0661 Anonim16 nst’nin bi zararı var mı ki bebeğe? Bende sonraki kontrolde girmeye başlicam ama bilgim yok hiç
gamzeoktay seyma0661 ben Bugün kontrolüm de girdim çok hareketli oldukları için kalp atışını yakalamak biraz uzun sürdü ama bi sıkıntı çıkmadı şükür 33+4 gün verecekmisinjz dedim doktoruma 37 38 bakarız diyo nasıl gideceğim o haftalara bilmiyorum şimdiden durumlar vahim 😊
tomrisinaannesi Anonim16 bende 35 haftalığım arkadaşlar neden NST’de bebek bi anda gerçekten stresleniyor harekete geçiyor nedenini bilen var mı
akidesekeri tomrisinaannesi ilk nst de uyanıktı. İkinci nst de uyuyordu. Karnıma dokunduk ettik ama yok. Oralı bile olmadı. Nst bitti doktorun odasına girmeyi bekledim yanına girdim çıktım yolda ayaklandı 😃
akidesekeri Elifcelk sanırım bu durum doktordan doktora değişiyor. Arkadaşım ile aynı hastanede farklı doktorlara gidiyoruz onun doktoru 34te başlattı. Ben 35te başladım
3974 Ben ilk 30da girmeye başladım 2 haftada bir artık 35 oldum. Benimkiler normalde de çok hareketli zaten başta bşraz zorladılar nstyle alakalı olduğunu düşünmüyorum hemşire ikizlerde böyle oluyor genelde dedi. Büyüdükçe yerleri daraldıkça hareketleri azalıyor zaten