C-z-M-d merhabalar bizde gebeliğimi 5 haftayken öğrendik ve öğrendiğimizden beri hep kahverengi lekelenmeler görüyordum herkes yerleşmedir geçer vs dedi drlarımda dahil, geçen hafta 12. Haftaya giril yaptığımız gün kırmızı parlak kanamam oldu, hastaneye gittik ve vajinal muayene sonrası bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrendik, ne demek olduğunu biliyordum yıkıldım, şimdi ful istirahatlı geçiriyorum drum çıkabilir benim umudum var dedi 15. Haftada kontrole gitcez Rabbim hepimizin evlatlarını korusun kucağımızda göstersin inşallah