aycatutall6121 gerçekten mi bende aynıydım bir kaç gün öncesine kadar. Doğru düzgün oturmuyordum ve kendimide suçladım. Bu zamana kadar hasta değilim , hamileyim diye takılırdım. Tabi 4 yaşımda bir tanede kızım var. Benimde doktorum yasak koymadı. Dinlen falan demedi ama burda başına gelen herkes dinlen dedi. O sebeple 2 gündür falan çoğunlukla oturuyorum, uzanıyorum. 1 ay sonra süreç detaylıda netleşir. Anladığım kadarıyla ileri haftalarda sorun çıkartan bir durummuş