Crown23 Happyymommyy hatta cuma günü devletteki doktor ölçtü 34 mm dedi oda birşey demedi cuma kontrolum var bakalım ne cıkacak en korktugum seyde bu ınsallah basıma gelmez
Happyymommyy Crown23 bence her gittiğinizde ölçtürün eğer kısalıyorsa önleminizi alın böyle durumlarda açılma bir anda oluyor
Birbenbirbebek Crown23 ayyy haber ver bana da olur mu ilk gebelik mi 🥹 umarım sıkıntı çıkmaz sizde de
Birbenbirbebek Happyymommyy yaa ultrasonla bakarken normal şartlarda onu da görmüyor mu ? Yoksa özellikle ona mı bakması gerek
Birbenbirbebek Happyymommyy ayyy Allah bağışlasın sağ sağlim zamanında doğarlar inşallah 🥹🥰 teşekkür ederim anladımm umarım öyle bir şey yaşamam 🥹
Birbenbirbebek Crown23 şey ama ikizmiş arkadaşın ki belki ikiz de 37 normal değildir daha cok baskı oluyor yA ama benim ki bir varsayım tabiii siz tedbiri elden bırakmayın 🥹
Sevim_Demir Nasıl yani kalçada mı? Ay benimde bir süredir kalçamın içinde batma oluyor lavaboya gitmemiş gibi kötü birşey mi bu
Sevim_Demir Happyymommyy ben her sabah karnım dolu şekilde uyanıyorum sanki gece 1 2 kez lavaboya kalkmıyormuş gibi. Tuvaletin gelipde idrara gitmemek tehlikeli mi hamilelikte
Uulkuuu Benimde 27. Haftam bir süredir benzer ağrılar yaşıyorum doktor rahim kısalığı dedi dikiş zamanını geçtiğim için ilaç ve dinlenme önerdi ihmal etmeyin yinede
Birbenbirbebek Uulkuuu ayyy gittim yok şükür normal her şey bagırsak hareketlerinden büyük ihtimalle dedi
Birbenbirbebek Happyymommyy ayyy gittim cok şükür yok öyle bir şey 🥹 büyük ihtimalle bağırsak hareketlerinden dedi
Birbenbirbebek Enf ⅘ ay gibi yaşadım geçti canımm ishal kabızlık varsa onlar yapıyor büyük ihtimalle bagırsak hareketlerinden dedi doktor