Birbenbirbebek Gebeliğim ilk doğumum da hafif karın ağrılarım gelince ( sancıymış ve açılmam olmustu ) bu his olmustu. Agrım filan yok kabızda değilim ama makatta bildiğiniz baskı cok hafif agrı ile gelip gidiyor ve sanki 10 dk bir . Ne alaka şimdi ya. ? Yaşayan var mı ?
Birbenbirbebek 10 dk da bir dedim ama suan böyle daha sık şöyle örnek vereyim mesela iltihaplı bir dikiş diş gibi zonklar tarzda ama dayanılmayacak bir ağrı değil . Sadece kendini belli ediyor
Crown23 Birbenbirbebek bende 17 ye gircem cuma günü benimkide kafa aşağı dönmüştü doktor dedi bendede baskı gibi birşey var ağrılarımda oluyor çünkü ondan dedim ama tabi doktorunuza danışın isterseniz
Birbenbirbebek Crown23 allahım nasıl kuruntu yaptım 1 hafta önce de rüyam da kontrole gitmiştim doktorum kız sen doğuracaksın nerdeyse demişti neden dedim bebek bas asagı nerdeyse kanala girecek dedi ama daha cok küçük dedim oda evet dedi 🥺 tövbe tövbe
Crown23 Birbenbirbebek yok döner dedi bana ben sonra özeldeki doktoruma yazdım bana dediki düzenli kasılmaların varsa gel dedi bende iyiyim diye gitmedim randevumda gelirim dedim tamam dinlen dedi bana şimdi cuma günü özeldeki doktoruma randevum var tekrar
Happyymommyy Birbenbirbebek rahim ağzınızı ölçtürdünüz mü? Bidahaki kontrolde rahim ağzınızı ölçtürün bence eğer kısaysa serklaj olabilirsiniz.
Birbenbirbebek Happyymommyy yok hiç böyle bir şey olmadı . Alakası var mı bilmiyorum tamamen bilgisizim ama ilki normal doğum ve cok zor olmustu .
Happyymommyy Birbenbirbebek evet bende çok korkarım hatta benim ameliyatımda haftaya salı. Ama bebişlerim için herşeye mecbur katlanıcam
Happyymommyy Birbenbirbebek evet 45mmden 37mmye düşmüş rahim ağzı uzunluğum doktor erkenden yapalım ameliyatı dedi
Birbenbirbebek Happyymommyy çok geçmiş olsun . Bebeklerim dediğinize göre ikiz miii 🥹 sizde bir belirtili var mıydı dr kendi mi ölçtü bir de vajinadan mı ölçülüyor
Happyymommyy Birbenbirbebek teşekkür ederimm, evet ikizler 🙂 doktor kendi ilk kontrolümden beri ölçüyordu, vajinal ölçtü karından da ölçtüğü olmuştu ama vajinal daha kesin sonuç veriyor ve sanırım önemli olan nokta idrara sıkışık olmamak.
Crown23 Happyymommyy 37 normal değilmi yani anlamadim bende 13 haftalıkken doktorum 37 ölçtü güzel dedi 25 den aşağısı sıkıntı demişti
Birbenbirbebek Happyymommyy ayyy Allah bağışlasın sağ sağlim zamanında doğarlar inşallah 🥹🥰 teşekkür ederim anladımm umarım öyle bir şey yaşamam 🥹
Sevim_Demir Happyymommyy ben her sabah karnım dolu şekilde uyanıyorum sanki gece 1 2 kez lavaboya kalkmıyormuş gibi. Tuvaletin gelipde idrara gitmemek tehlikeli mi hamilelikte
Happyymommyy Crown23 aslında bende 37 iyi diye biliyordum ama 3 haftada 45ten 37ye düşünce yapalım önlem için dedi
Birbenbirbebek Crown23 şey ama ikizmiş arkadaşın ki belki ikiz de 37 normal değildir daha cok baskı oluyor yA ama benim ki bir varsayım tabiii siz tedbiri elden bırakmayın 🥹
Crown23 Happyymommyy hatta cuma günü devletteki doktor ölçtü 34 mm dedi oda birşey demedi cuma kontrolum var bakalım ne cıkacak en korktugum seyde bu ınsallah basıma gelmez