Bende aldım çok güzel bişey doktorum gerek yok demişti ama şuan içim çok rahat ediyor 12.haftadan beri kullanıyorum en fazla 1 dakika oda şuan 28 haftalığız 20.haftadan beri fazla kullanmıyorum hareketleri fazlasıyla burdayım diyor çünkü 🥹💞 2 3 günde bir sırf kalp atışını duymak rahatlatıyor diye kullanıyorum 😂😂♥️