bengonca Aysegul_ll @ymryzc0 o kadar haklısın ki.. heyecanını anlıyoruz ama gebelik boyunca hep bekleyeceksin zaten. Reglin geçtikten sonra tekrarla testini. Arkadaş zaten söylememiz gereken herşeyi söylemiş.
Aysegul_ll bengonca evet evet heyecandan kendimi strese sokuyorum belirtilerim tam devam ediyor Allaha şükür bir sorunum olmadı eltim de yarın gidelim en azından azıcık bile arttığını görürsen için rahatlar dedi gideceğim muhtemelen