ynzl merhabalar bende bir şey merak ediyorum eğer görenler olursa cevaplarsalar sevinirim.. adet dönemime 2-3 günüm kaldı gebelik belirtilerimi aşırı hissettiğim için acil de kan tahlili yaptırdım ve betam 30.28 çıktı doktor çok alakasızdı ve beni dinlemeden yüzüme bakmadan daha çok yeni betaya göre varla yok diyebiliriz düşme riski de olabilir dinlen 2 gün sonra gel tekrar beta alıcaz dedi ama benim hala belirtilerim tam ve öyle düşme gibi de bi riskim olmadı kanamam da olmadı, çevremde kime danıştıysam (kuzenim de doktor) erken beta için iyi bir oran özellikle adet gecikmesinden sonra git daha iyi beta sonucu alırsın dediler sürekli kan verme hastanelerden de mikrop kapma dinlen dediler sizce ne yapmalıyım ?