aycinelizsmom ya öyle deme 🤣 oğlum odası çok soğuk hepsi cam duvardan duvara saçma sapan bizim yatak odasında kışın uyuyor yatağını taşıdık geçici süre ısınmıyor diye , eşim namaza kalkınca uyuyacağı zaman tekrar bana dürtüyor, horluyorum diye, ahahsh çocuk uyanacak sus diyor ahahshsh oğlum da geçen gün anneee sessiz ol diye bağırdı bana daha 3 yaşında, biz de de horlayan benim ya çok saçma gebelikten ama önceden hiç yoktu 😅🤣🤣😂