aycinelizsmom Kızlar nstde sancıyı kaç olunca hissettiniz? Ben bugün nst çekilirken yan taraftaki gebe arkadaş bağırmaya başladı, sancısı 45-50 arasıymış. Nst çeken kadın da sen niye tepki vermiyorsun sancım 70-80 arası dedi ama ben sadece hareket hissediyordum?
B-Ada aycinelizsmom benimde en son nst de sancım 70-80 arası çıktı tek hissettiğim bebişin hareketiydi. Bir tarafa toplanıyordu 😂 hiç can acısı yaşamadım açıkcası 🤷🏽♀️
aycinelizsmom B-Ada ben de şaşırdım belki de diğer gebenin acı eşiği düşüktür, bilemedim ondan sormak istedim 🥲
Deeerya B-Ada o işte rahim kasılması bebek değil toplanan rahim kendini kasıyo doğuma hazırlık için benimde ikinci çocuğumda oldu ağrın varmı dediler hayır dedim senin sancın çıkıyo dedi ebe sezeryan olucakmışsın Dr na hemen haber ver dedi bende bebek sığmıyo da geriliyo sanmışyım bayadır oluyodu
Minat9496 aycinelizsmom bende eve geldim temizlik falan aha şimdi girdim senin postu gördüm cokkk sevindim canimm 40 haftaya dayanınca geliyor kizin gelmek istemiyor gibi zaten baksana :)) bugün sırada senin gibi Makat gelisli bebek vardı oda bugün sezaryan olacaktı çok rahattı, dua edin bende bu hafta doğum yapayım insllah 😅 hayırlısı ile Allah su gibi doğum nasip etsin hepimize ınsllah
Minat9496 aycinelizsmom benim sancim 140 -160 çıktı ama çok az arada sancı oluyor 1 haftadır onu düşündüm bende çok hissetmiyorum acı falan , doktor da bisey demedi sancı hakkında 😅 acile git bisey olursa hemen diyor gönderiyorlar
aycinelizsmom Minat9496 ay amin kuzum inşallah ya sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🏻 39+3te doğurcam herhalde 🥹🥹
aycinelizsmom Minat9496 ee senin benimkinden 2 kat fazla bir de, kız yan tarafımda kadıncağız 50yle inledi kaldı ya 🥹🥹
Minat9496 aycinelizsmom kız acaba ben mi bilmiyorum baksana 140 fazla baya kalıyor 😆🤣🤣 ya ben doğum yaparken de suni sancının dibini yaşarken neye düştüm Allahim diye içimden geçirip sessizce bekliyordum , belki de acı eksiğim yüksek yada ben bilmiyorum şu nst falan
aycinelizsmom Mejsa ay muhtemelen ben de çok şaşırdım, bir tanıdığımız da sancısı 60ken ağlıyormuş çok canım acıyor diye 🥹 acaba bende mi sıkıntı var diyordum ki öyle değilmiş 🥲🤣
aycinelizsmom Minat9496 bana kadın deyince şaşırdım yavrum senin niye sesin çıkmıyor dedi ,🤣 ben gece yatakta dönmeye çalışırken daha fazla ağrı çekiyorum dedim 🤣🤣
Minat9496 aycinelizsmom ajsjsjsjsjsjsj sen beni geceleri gor :)) cidden gece daha fena yaaa , birde çişim gelince gör de :)) insan o zaman kıvranıyor ahshshshshsj offf pardon çok özür
aycinelizsmom Minat9496 ama öyle valla ahdjjdjd hele bir de eşim yanımda horlaya horlaya uyuyor ya ay bi sinir basıyor bana 🤣🤣🤣🤣