Eylul41 Fenerli6767 doktora gittiğinizde haber verirmisiniz. Bende kaşıntı yok kasinti olsa gebelik kolestazı diye suphe ederdimde sadece ellerde olunca sasirdim. Sizdedemi ilactan hemen sonra oldu bende hemen 2 saat sonra oldu
Eylul41 Fenerli6767 bende konustumda devam etmemiz lazim dedi birkac gun kullan demir ilacindan once al al dedi demiri geceye biraktik bide oyle denyeelim belki tepki yapti ikisi bir alininca sadece ellerinizdemi var. Kaşinti yanma varmi
Ozge161616 Demir ilacını gece içseniz daha iyi olur. Tiroid ilacıyla arasında 6 saat olmalı diye biliyorum. Ben de o şekilde kullanıyorum
Eylul41 Ozge161616 doktorumlar görüstük demir ilacini gece almam gerektiğini söyledi bende sabah 7.30 da euthyrox aldim su ana kadar açim dun euthyroxu aldiktan 30 dakika sonra yumurta cay falan kahvalti yaptim belkide tepkime yapti
arbukerva Eylul41 sanmıyorum, 1 yıldır ilacı kullanıyorum hatta şu an 50 mg olarak. Hiç bir yan etki yapmadı. Kendini asla hissettirmeyen bir ilaç ayrıca sizin aldığınız doz da çok düşük. Başka bir sebep olabilir, doktorunuza danışmak en iyisi
Eylul41 arbukerva evet bende oyle düşünüyorum 12.5 mg bir ilac. Doktorumlae görüştük demir ilacini gece almam gerektigini söyledi bende bu sabah 7.30 da euthyrox aldim ki hicbir ilaclar çakismasin uyudum 11.30 da kalktim hala kahvalti yapmadim dun hemen yarim saat gecti yumurtayla kahvaltiya basladim belkide tepki yapti