Merhabalar. T4 degerim biraz düşük geldi. Tsh ise 3,46 idi t4 dusuk olunca ilaca baslatildim
Sabah 7.30 da demir ilacini kullandim
12.00 da aç karnina euthyrox 25 mg yarisini içtim dahiliye doktoru dun bana yarisini kirip kullanacaksin dedi ilk defa kullandim bugun. Aradan yarim saat geçti ve kahvalti yaptim. Her zamanki vitaminimi 2 saat sonra kullandim etkileri azalmasin diye bekledim . Ellerimin ici kipkirmizi benek benek oldu . Ilk kez farkli ilac kullandim oda euthyrox . Bu ilaç bu sekilde yan etki yapmis olabilir mi acaba ?