nevoliko canım benimde ekim ayında kimyasal oldu Kasım ayında sonra sağlıklı gebelik oldu ben var diye hissediyorum ❤️ hayırlısıyla inşallah bence birkaç gün teste koyulaşma olacak mı kontrol et sonrasında kan ver hem psikolojik olarak daha iyi hissedersin