Kızlar dün başlık açmıştım bakabilirsiniz profilimden. Bi test yapmıştım negatif diye kenara koymuştum. Bir saat sonra baktığımda çizgi belirmişti fotoğrafı da var hatta. Normalde bekleyecektim test yapmayacaktım bir kaç gün ama kuzenimin ısrarına dayanamadım. Bi daha bakalım deyip durdu. Testi yaptım ve tam 6 dk sonraki fotoğrafı bu. Üst üste kimyasallar yaşadım çok ümitsizim önceki başlıkta da söylemiştim. Dua edin nolur gene kimyasal olmaz inşallah 😕
