Buse-t Hiç korkma canım bende aynı senin gibiydim bir gün cesaret geliyodu birgün korkudan nefesim kesiliyordu ne yapacağım diye 6 gün önce normal doğum yaptım sancı anı zorlu tabi ama geçiyor kesi ve dikiş konusuna gelince hiç bişey hissetmedim ve ebeye hadi bitirin artık da kızımı kucağıma alayım diyodum ☺️