Rojindcl doktorumun kendi kliniği var özel takipliyim ama devletinde imkanlarından yararlanıyorum 2 ayda bir devlete de gidiyorum hatta kan tahlillerimi orda verip kendi doktoruma gösteriyorum ona göre ilerliyoruz 🥰 görümcenizede kayınvalidenizede sinir oldum görümceniz neden karışıyor ki onu ilgilendirecek bir konu değil buna eşiniz ve siz karar verebilirsiniz imkanınıza göre gidip gitmemek size kalmış kayınvalidenize gelecek olursak saklanacak birşey değil ki cinsiyet hem saklamak isteseniz hamile olduğunuzu bile söylemezdiniz çok kişi var 6. 7.ayda hamile olduğunu söylüyor 😂 ayyy siz kimseyi dinlemeyin gönlünüzden geçeni yapın sonra insan pişman oluyor bence görümcenizede bir ayar vermeniz gerekiyor herşeye burnunu sokmasın🥰🥰