danla2711
Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah kendinizi çok yormamaya çalışın o enerjiye ihtiyacınız olacak 😊🐣
Bizde kızımla 31 haftaya girdik artık iyicene ağırlaşmaya başladım rahat yatamıyorum dönemiyorum yatakta ve dünden beri sancılarım çok arttı ve bel ağrısı da arttı
Dün kızımın kıyafetlerini yıkadım kurusun ütüsünü yapıcam dolabına yerleştireceğim pek bir eksiğimiz kalmadı çok şükür bebek arabası ve beşiği kaldı sadece onları da aldık mı herşey tamam inşallah sağlıkla doğum yaparız bebeklerimiz sağlıkla zamanında doğar