aslaninannesi7 Momygueen ayy canım yanlış yazmışım tam tersi olacak kızın 140 üstü oluyor kusura bakma
Anneoluyorumhello aslaninannesi7 bu dedğiniz tam tersi diye dinledim doktordan kız bebeklerde kalp atımı daha hızlı erkek bebeklerde daha yavaş
aslaninannesi7 Anneoluyorumhello ay evet yanlış yazmışım tam tersi olacak hatta doktor ilk bizim oğlandan ondan tahminde bulunmuştu
Mine_ekrem https://i.hizliresim.com/99qkice.jpeg?_gl=1*1yr1ue2*_ga*NzcwMDk0MTg3LjE3MzYzNDM3MDE.*_ga_M9ZRXYS2YN*MTczNjM0MzcwMC4xLjEuMTczNjM0Mzc0Ni4xNC4wLjA. @Elamomy bakarmısın
Anneoluyorumhello aslaninannesi7 Benim de ilk oğlumda daha sakindi kalp atışı doğru bir teori sanki şimdi 2. Gebeliğim daha hızlı ama inşallah bu seferde doğru çıkar😅😬🥰
Mine_ekrem Elamomy ay işsallah bir oğlum var kız istiyorum rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlısıyla nasıp eder işsallah