Sumeyye06_ evet çok doğru söylüyosunuz doktor da aynısını söyledi bugün hatta hatta bana dedi ki çalışmaya devam et istiyorsan şu an çalışıyorum hala işin rahat sonuçta kafan nerede rahat olacaksa nerede stres olmayacaksan o şekilde yap dedi yani evde olup kendini kuracaksan demeye çalıştı. Psikolojinin çok önemli olduğunu söyledi