Gelişim geriliği vardı bende. Normalde özelde tekipteyim. Bugün şehir hastanesine gittim bir farklı göz görsün diye. Hemde kapsamlı diye. 1810 gram sadece 33+1 😞 suyu kan akışı normal dedi. Nasıl yatayım 3,5 yaşında kızım var. Ona kim bakacak o olmasa hemen yatayım. Yaşayan var mı lütfen yardım 😞😞