sngl3875 hamileymişsiniz, normal kadın doğuma git demesi, belki de beta degerinize göre kese filan gözükecek konuma gelmiştir, beeli bir değerden sonra artık beta takibinin anlamı olmuyor. Gerek görürse de kadın doğum doktorunuz yapar zaten takip, bir an önce vitamin folik asit ve eger gerek varsa progestan, kan sulandırıcı başlanması gerek, sizi kadın doğuma yönlendirmesi doğru olan 🌸