İdrar testi pozitif çıkınca pazartesi kan verdim sağlık ocağında 2 günde bir alındığı için Çarşamba günü yine aynı saatinde gittim kanı tekrarlar mı diye ama gebelik var tekrar kan almamiza gerek yok dedi kadın doğuma da git folik asit vs takviye onlar daha geniş içerikli yazıyor dedi . Ben anlamadım 🤔😅