zeynosileannis Lagertha46 erken değil zaten doktor almasa kendisi gelmek isteyebilir her bebek beklemiyor bende 38+5 te normal doğum yaptım her ihtimale karşı erken yapıyorlar
Begovicka Lagertha46 gelisimiyle alakali Bende 38+2de dogurgum cok sukur bi sorun olmadi Allah yardimcin olsun❤️
couleurcerise Benim bebeğim de makat geliş 36+3üz henüz gün almadım ama doktor 38+5 gibi olabilir dedi yani normal 38+3 de