Lagertha46 erken değil canım 38 ve 42.haftaları doğum haftası olarak kabul ediyorlar ☺️ 38 e girdikten sonra kendisi bile heran gelmek isteyebilir bebeğin yani. Bebeğin de dönmesi için bazı doktorlar squat öneriyorlar benim ilk gebeliğimde doktorum dönmesi icin squat yap yavaş yavaş demişti. Doktoruna sor onerirse yapabilirsin. Ben faydasını görmüştüm☺️