Asimommm zhrgzl benn.. 3hamileliğim sezaryen oldum mecburi. Epilepsi hastaları normal doğum yapamazmış. Doğumda ıkınma anında beyine oksijen ve elektrik gitmezse anne ve bebek için tehlikeli