BMA Seninle ayni durumdayiz canim 6 sene once 2 kere kriz yasadim epilepsi oldugunu soylediler kepraa 250 lik kullandim 5 sene ve gecen sene senin hic biseyin yok diyerek ilac biraktirdilar ve benim bu surecte hic krizim olmadı 😊 canim seninde haftan büyük dogumla ilgili doktorunla konustunmu hic