Kızlar ben 3 ay ovülasyon takip ettim adetimin başlangıcını 1. Gün sayarsam 16 18 ve 22. Günlerde pik gördüm . Normale göre oldukça geç. Yani her ay aynı olmuyor. Bu ayda kimyasal kanaması yaşıyorum acaba yumurtlamam değişir mi yine . daha mı geç olur