Merhabalar ben 5 yıl tüp bebek tedavisi gördüm. Türlü türlü doktor değiştirdim her şehirden neredeyse. Hepsinin tek dediği şey folbiol kullanma oldu çünkü ilk kadın doğum doktorum bunu yazmıştı ben de soruyordum her gittiğim doktora, bana yasakladıkları tek folik buydu. Sonrasında folicus vs gibi farklı folikler yazdılar. Bu tutan tedavimde ise ayrı folik değil multivitamin kullandım içindeki foliğin yeteceğini söyledi doktorum, extra folik almadım. Herkesin tedavisi kendine hastır tabii ki ama birkaç doktora sorarak kullanmanızı tavsiye ederim ben çok veto yediğim için o ilaçtan 😅 2 haftadan bir şey olmaz ama doktorunuza danışın mutlaka 🌸